نظر سنجی در مورد باز شدن مدرسه!

.:. حالیـے حولیـے .:.

✗ בم هر چـے بامـرااامـ בاغ בاغ ✗

نظر سنجی در مورد باز شدن مدرسه!

 سللللللللللللااااااااااااااااام دوستان باحالم!خوفــــــــــــــین؟خوشــــــــین؟سر حالـــــــــــــین؟

یه نظر سنجیه دیگه گذاشتم در مورد باز شدن مدرسه ها....

بگین دوست دارید یا نه!

من که شدیدا دوست ندارم.ااااااااااهههه

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟

دوست دارم دوست ندارم
         2           3

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

به تو چه؟
ساعت13:43---7 مهر 1391
آخی من عاشق مدرسه ام حتی درساشو دوست دارم

yas
ساعت18:33---31 شهريور 1391
اصلا و به هیچ عنوان نمی خوام.
هر جوری هم حساب می کنم بدی هاش بیشتر از خوبیاشه


خانوم بلا
ساعت17:29---31 شهريور 1391
به غیر از درسش بقیه چیزاش خوبن

dorsa
ساعت11:30---28 شهريور 1391
man dust daram beram madrese

سسی
ساعت14:07---26 شهريور 1391
مدرسه؟مدرسه؟
درس؟درس؟
سرکار گذاشتن معلم ها؟
2در کردن کلاس ها؟
ولی درکل ناراحتم.


شقایق
ساعت13:19---26 شهريور 1391
سلام گلم خوبی؟!

وبت واقعا عالیه خیلیی باهاش حال کردم ممنون بابت مطالب قشنگت و همین طور نظر دادن به وبم راسی من خیلییی ناراحتم مدرسه میخواد باز بشه

لینکتون کردم شما هم لینکم کنین ممنون میشم


شقایق
ساعت13:17---26 شهريور 1391
سلام گلم خوبی؟!

وبت واقعا عالیه خیلیی باهاش حال کردم ممنون بابت مطالب قشنگت و همین طور نظر دادن به وبم

راسی من خیلییی ناراحتم مدرسه میخواد باز بشهپاسخ:حتما.


تینا
ساعت13:00---26 شهريور 1391
سلام
من که اصلا دوست ندارم برم مدرسه اه اه مدرسه چیه؟

راستی بنر تو گذاشتم اون روزم گذاشته بودم
ولی نمیدونم چرا نیومد یعنی اون روز بود روز بعدش نبود خلاصه الان هست دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:نظر سنجی در مورد باز شدن مدرسه!,

] [ 10:42 ] [ ×ڪیانـا× ]

[ ]